2017. április 10., hétfő

PICi futás a korababákért

koraszülött, koraszülöttek, koraszülött ellátás, koraszülött egyesület
A Kenguruzás világnapja (május 15.) alkalmából a Melletted a helyem Egyesület immár második alkalommal kenguruversenyt hirdet a Koraszülött Intenzív Centrumok (PIC) között.
A 2017-es Kenguruversenyt április 22-én az Óbudai Futónapon a 10:30-kor induló Családi Futam startpisztolya indítja el. A verseny 2017. május 15-én éjfélkor zárul.

A kengurumódszer, melynek lényege a bőr- bőr kontaktus létrejötte az édesanya vagy az édesapa mellkasán, elengedhetetlen a legapróbb koraszülött babák kiegyensúlyozott fejlődéséhez. A számukra rendkívül fontos nyugodt és  biztonságos helyzeten túl, számos pozitív élettani hatása révén, az egyre fejlődő technikai feltételek mellett, a legjobb módszere az őket fenyegető súlyos szövődmények megelőzésének, így a tüdőbetegség, a fertőzések kivédésének. Ez utóbbiban az anyatejnek van jelentős szerepe, melynek mennyisége egyértelműen emelkedik a kenguruzva töltött órák után.
Fantasztikus versenyt zártunk 2016-ban. Az Egyesületet is meglepte a résztvevők száma és a verseny népszerűsége. Az ország 20 PIC-éből 11-en csatlakoztak a versenyhez, 57 PICi kenguruzó baba élvezte szüleinek kényeztető ölelését és gyógyult karjaikban.
Kérjük segítsd követeinket, hogy az ezévi verseny győztesei között minél több, a komfortos és kényelmes kenguruzáshoz elengedhetetlen kenguruzószéket tudjunk szétosztani. A Kenguruverseny fővédnöke és futókövete: Dr. Schill Beáta Kengurumama, Aranyanyu
Egy szék ára: 60.000 Ft
Összegyűjtendő adomány 600.000 Ft


Ha megszeretnéd osztani a saját Hellp-es sztorid vagy koraszülött babád van, nyugodtan keress meg! E-mail: szilviaraska@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anya lettem - Koraszülésem története

Izgalmas várandóságból hamar édes teher lett,majd borzasztó félelem lett úrrá rajtam. 3 napja vártam a szülőszobán 2 óránként,hogy közöljék...